D1. Plan de seguimento

RESUMO

Con esta acción buscábase deseñar unha ferramenta de traballo, baseada en indicadores, que servira para realizar unha avaliación permanente do proxecto e a súa evolución no futuro, na busca de monitorear o estado ambiental e socio-económico da ría.

Indicadores das accións e traballos:

Indicador

Acción Unidades Resultado
Participantes no seminario de presentación A1 Persoas 22
Visitas realizadas a experiencias demostrativas A2 Visitas 1
Participantes nas visitas A2 Persoas 8
Colaboracións realizadas con outros territorios A2 Colaboracións 3
Mesas de participación A3 Reunións 3
Asistentes ás mesas de participación A3 Persoas 22
Documentos elaborados Global Documentos 22
Superficie estudada na ría de Betanzos B1 Ha. 2.800
Novas iniciativas identificadas no aproveitamento dos recursos mariños Global Iniciativas 7
Marcas de calidade creadas Global Marcas 0
Logotipos identificativos creados Global Logos 1
Visitas ao visor SIX-web con información da ría B2 Visitas 350
Visitas á páxina web do proxecto Global Visitas 719
Visitas ás actividades do proxecto (Facebook) Global Visitas 8.260
Participantes do programa de voluntariado ambiental B3 Persoas 245
Actuacións realizadas polo programa de voluntariado B3 Actuacións 5
Superficie total rehabilitada ou mellorada B3 Ha. 1,3
Hábitats recuperados ou mellorados B3 Hábitats 1
Colaboracións entre hosteleiros-restauradores e produtores B4 Colaboracións 1
Establecementos participantes concurso  gastronomía B4 Establecementos 35
Número de tapas presentadas ao concurso B4 Tapas 47
Seminarios realizados C1 Seminarios 4
Asistentes aos seminarios C1 Persoas 93
Relatores participantes nos seminarios C1 Relatores 11
Actuacións de difusión e divulgación do proxecto C2 Actuacións 29
Materiais divulgativos editados C2 Materiais 4
Notas de prensa sobre o proxecto publicadas C2 Notas de prensa 14
Informe final de avaliación do proxecto D2 Informes 1

 

CONCLUSIÓNS

O impacto mediático do proxecto pódese considerar moi elevado, chegando a ter máis 8.200 visitas ás novidades do Facebook e máis de 700 visitas á páxina web do proxecto.

Os impactos na prensa local foron nos tres diarios de maior difusión na zona: El Ideal Gallego; La Voz de Galicia; La Opinión A Coruña.

A participación no Concurso de tapas utilizando productos locais foi moi concurrido, tanto en establecementos como en votacións recibidas do público, cunha moi boa colaboración entre os establementos de hostalería, a Asociación de empresarios e o Concello de Sada. Os agasallos para os máis votados consistiu nunha cesta de productos da zona, que servirán para a súa promoción na hostalería (viño da Terra de Betanzos; cervexas artesáns, xenebra da zona).

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s